Google’ın yeni zaman yönetimi araçlarından ilham alan Instagram’ın Android uygulamasında henüz yayınlanmamış ‘Usage Insights’ isimli bir aracın kodları bulundu. CEO Kevin Systrom, üzerinde çalıştıkları yeni özelliği doğruladı
Jane Manchun Wong isimli yazılımcı tarafından Instagram’ın Android uygulamasında keşfedilen yeni özellik, kullanıcıların sosyal ağda geçirdikleri süreye onlarla paylaşacak. Henüz bu özelliğin Instagram’da geçirilen toplam süreyi mi yoksa belirli zaman aralıklarındaki kullanım yoğunluğunu mu göstereceği bilinmiyor.
Usage Insights adı verilen özellik, Instagram CEO’su Kevin Systrom tarafından da doğrulandı: “Topluluğumuza Instagram’da geçirdikleri zaman hakkında daha fazla bilgi verecek araçlar geliştiriyoruz. Instagram’da geçirdikleri her anın pozitif ve isteyerek olmasını istiyoruz.”
Görünüşe göre Instagram, kullanım oranı ve reklam görüntülemelerinde düşüşü göze alıyor. Son dönemde teknoloji devleri kullanıcıların servislerini daha bilinçli ve sağlıklı şekillerde kullanmaları için harekete geçmişti.
0 yorum :
Yorum Gönder